نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونمایی از 4 گزینه نخست جدایی از یوونتوس!

رونمایی از 4 گزینه نخست جدایی از یوونتوس!

 

دور نخست جدایی بازیكنان حاضر در فهرست خروجی یوونتوس، همزمان با بازگشت این تیم از تور آسیایی‌اش كلید خواهد خورد. فابریتزیو رومانو خبرگار میلانی Sky Sport با نگاهی اجمالی به فهرست فروش باشگاه یوونتوس، از پرین، كانسلو، خدیرا و دمیرال به عنوان نخستین نفراتی كه به احتمال فراوان در روزهای آتی از جمع بیانكونری جدا خواهند شد، نام برده است.

 

با بسته شدن پرونده انتقال ماتیاس دلیخت به یووونتوس، بانوی‌پیر قصد دارد تكلیف برخی از بازیكنان فهرست خروجی‌اش را روشن كند. طبق برخی از شنیده‌ها مائوریتسیو ساری از مدیران خواسته هرچه سریعتر در خصوص بازیكنان ورودی و خروجی به جمع‌بندی نهایی برسند تا او بهتر بتواند داشته‌ها و ضعف‌های احتمالی تیمش را شناسایی و برای رفع آنها چاره‌اندیشی كند.
ماتیا پرین یكی از نفراتی است كه تكلیف پرونده انتقال او به پرتغال در چند روز آینده مشخص خواهد شد. با این حال اولویت و نفر نخست باشگاه برای فروش ژائو كانسلو است. او می‌تواند یكی از گران‌ترین خروجی‌های یووه در تعطیلات تابستانی باشد. منچستر سیتی به عنوان یكی از باشگاه‌های علاقه‌مند به كانسلو در حال یافتن راهی برای كاهش عدد مدنظر یووه برای این بازیكن است. بعد از اعلام مبلغ 60 میلیون یورو برای انتقال این مدافع پرتغالی از سوی فابیو پاراتیچی، سیتی تلاش فراوانی برای قانع كردن یوونتوسی‌ها با مبلغ 40 میلیون یورو كرده است. انتظار می‌رود در چند روز آینده روند مذاكرات برای انتقال كانسلو نیز وارد فاز جدی‌تری شود.
در عین حال سامی خدیرا هافبك آلمانی یووه نیز از فنرباغچه تركیه پیشنهادی دست به نقد دارد. شنیده‌ها از حاكی از آن است كه خدیرا دیگر جایی در برنامه‌های خط میانی این باشگاه ندارد و انتقال او به تركیه به زودی محقق خواهد شد. / پایان ‌بخش دور نخست فروش و انتقال بازیكنان یوونتوس نیز به مریح دمیرال، مدافع تازه‌وارد بیانكونری اختصاص خواهد داشت. روسونری كه برای جذب او بسیار مصر است، آماده است تا بر سر راه انتقال این بازیكن به میلان، یا تن به خواست مدیران یووه دهد و یا حتی یكی از بازیكنانش را قربانی كند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: